Monday, March 8, 2010

naše prázdniny v Poprade

nuž boli sme cez Jarné prázdniny v Poprade. Keďže Oskar je veľký fanúšik vlakov museli sme hneď v pondelok ísť na výlet tatranskou električkou na Štrbské pleso.
Bolo to super až na to, že keď sme tam prišli fučalo tam jak hovado, sneh sa točil okolo aj cez nás a nevyzeralo to, že sa počasie tatranské ukľudní.

Keď sme ako správni turisti chodili okolo a dokola asi pol hodinu, rozhodli sme sa nájsť občerstvenie. Na ceste za haluškami sme našli plagát kde bolo napísané že na Štrbskom plese je "prázdninové jašenie..."
tento výraz ma dosť pobavil a deťom som vysvetlila, že keď zafúka, to je to jašenie...a tak sme sa jašili.

oskar potom každému hovoril, že v Tatrách je Jašenie. A mimochodom keď sme sa mu celá rodina snažili vysvetliť, že ten veľký kopec sa volá Gerlach....nedal sa a stále tvrdil, že to sú Poprad tatry..nuž máme ešte niekoľko zážitkov z popradu tatier, ale o tom potom

Pridám tu ešte, ako Peťo bojuje s detským zapchatým nosom...Sedeli sme v Poprade pri stole krásna pohodička a zrazu pozerám ako Peťo berie koreničku a otvára ju. Nekomentovala som, lebo veď nech si otvára ak má na to náladu.. Potom zrazu Peťo zobral otvorené čierne mleté korenie a dal to Oskarovi k nosu. Požadovaný efekt kýchnutia sa nedostavil, namiesto toho mal Oskar korenie na ústach čo sám nechápal a pozeral na "ocina" a neveril vlastným očiam, že mu vážne obalil ústa korením. Potom sa spamätal a povedal: Ja ti nepožičiam hračky ocino, lebo si neposlušný....ja s matúšom sme sa strašne začali smiať...

Inak Matúš mi nedáva momentálne veľa možností na písanie, lebo má pocit, že je to nuda baviť sa s rodičmi..tak neviem počkám si na niečo a potom to sem nacapím.

No comments: