Thursday, December 1, 2011

matúš a ja...


dnes má matusho 11rokov. Wow. Meno Matúš znamená Dar od Boha, v jeho prípade som toto meno musela dať, pretože bol v danej situácii to najlepšie, čo sa mi mohlo prihodiť. Matúš je od svojho počiatku úžasné dieťa. Počas mojich deviatich mesiacov krásnej rannej nevoľnosti, dostával Matusho poriadnu dávku koly a iných kofeinových nápojov, aby som zvládla cestu londýnskou dopravou do práce.

Veľmi múdre dieťa, ktoré mi nepridalo ani kilo naviac a tak, som bola po pôrode, ako "modelečka". V tomto smere mi "pomohol" aj po narodení a to tak, že skoro vôbec nespal.

Boli sme dvaja a mali sme okolo seba kopec ľudí, ktorým na nás záležalo. Matúš nikdy nemal pocit, žeby mu niečo chýbalo, čo sa týka ľudí, aj keď do svojich štyroch rokov, bol bez otca.

Nebrala som ho nikdy, ako prekážku, ako niečo čo mi prišlo do cesty. Práve naopak, Matúš ma nasmeroval presne tam, kam som sa predtým nevedela dostať a hlavne nechcela. Musela som spomaliť, zamyslieť sa nad tým, čo vlastne chcem v živote, akým smerom sa my dvaja budeme uberať.

Bez Boha nado mnou, by som strašne zlyhala, ako matka, slobodná matka (tento výraz nemám rada...). Počas troch rokov s Matúšom sa u nás v rodine stalo toľko zásadných zmien, že by to stačilo na jednu napínavú knihu. Som strašne vďačná Bohu, že mi dal tento dar. Kopal ma obrazne, občas aj doslovne do zadnej časti tela, keď sa mi nechcelo ísť ďalej.

Matúš nech si naďalej darom a obdarovaním pre všetkých nás a ďalších ľudí, ktorých stretneš na svojej určite zaujímavej ceste. Ďakujem ešte raz za to, že si. mama

2 comments:

adrian2526 said...

Je to skvelý príbeh - tak Plánujete knihu? A už ste si Icejacked ešte?
Adrian

Unknown said...

Hey, your google translate is getting better and better....no i haven't ordered your book yet, i thought u wanted to send me a nice christmas present....haha, only joking of course...