Wednesday, March 7, 2018

Skul iz calling

Som na nerf. Kto z nas nechce, aby jeho deti boli hviezdami ? A aj napriek vsetkym sladkym slovam, ze kazde dieta je unikat a hento toto, ma dobehol tento den. Dobehol ma, co dobehol, slapol mi na nohu a fuj, boli to. Boli ma predstava, ze moje dieta, ktore je moje a v mojich ociach je chytre, bystre a wow, je pre system jeho skoly, alebo tejto doby?, neuspesne. Je mile, kamaratske, ale hmmm, milo povedane hmmmm, tak dobre na rovinu povedane - sak aj ucnovky su fajn.. okolo mna sa to hemzi sikovnymi, ambicioznymi dravcami, co sa hlasia az im musia doma ruky masirovat...a pisu a citaju a sami od SEBA. A ja tu travim hodiny s moji dietatom nad ulohami a vymyslam, aku knihu kupit, aby “sa dala precitat”. Obcas mu tecu slzy a potom aj mne a potom nenavidim vsetky uspesne deti, ktore za to nemozu, ze su uspesne. Ale dokelu vierina!!! Co ti sibe? Ano presne. Uz ano. Chyba mi pochopenie v skole mojho syna, chyba mi uznanie a odpustenie si blbych sladkych reci, ze ved sak on neni az taky hmmmm. Je to tazke, a momentalne by som staaahla chivas dole krkom, a kopla si do vlastnej prdele, lebo vies co svet? Moje decko je fajn a vies co ja? Klidek a hlavne zi a nechaj zit! Ale aj tak, je to tazke. Kazdy kto ide cez podobne stragle, som rada, ze ste a ze sa verim, chapeme.

2 comments:

Melanie Goggans said...

<3

tum said...

Surprisingly! Its like you understand my mind! You seem to know a lot about this, just like you wrote the book in it or something. I think that you can do with some pictures to drive the message home a bit, but other than that, this is good blog post. A good read. I will certainly be back.
I would like to thnx for the efforts you have put in writing this blogpost. I am hoping the same high-grade article from you in the upcoming as well. In fact your creative writing skill has inspired me to get my own blog now. Really the blogging is spreading its wings quickly. Your write up is a good model of it.
Excellent blogger, Thankx for posting the outstanding article. I found it handy. Kind regards !!
obst und gemüsereiniger