Sunday, April 25, 2010

jar leto a milé svine

Už som sa viac krát vyjadrila o tom, že nemám rada tzv. Milé svine. Ani sama neverím koľko ich okolo mňa je. Ľudia sú tak naivní a povrchne dobrosrdeční, že ma z toho pália päty na nohách.
Človek teda ja, sa snaží nebyť sarkastický all the time, ale dá sa to vôbec?

Mám rada ľudí, ktorí sú na mojej vlnovej dĺžke. Tak správne naladení na realitu, ale zároveň nad vecou. Žiaľ víly to nevedia a ani nebudú vedieť. Podľa nich som tvrdá, až mám pocit že tvrdá ako skala. Áno priznávam, že nie som typ človeka, čo sa hodí okolo krku každému, kto sa na mna milo usmeje, alebo susede vo výťahu, alebo predavačke keď mi vydá zo 100eurovky...nemám rada prejavy lásky len tak pre nič za nič. Láska je niečo pre mňa veľmi cenné, niečo nepredvídané, tvrdo vybojované. Už si viem predstaviť všetky milé svine, ako krútia svojimi milými hlavami nad týmto výrokom.

bol tu ešte jeden odstavec, ktorý radšej nezverejním....tak ja len toľko. Občas mi pomôže sa takto vypísať.

No comments: