Thursday, April 12, 2012

anita "c" časť druhá

úspešne som teda doma už skoro týždeň a po anitke už ani stopy. Musím povedať, že som si prešla parádnym trojdňovým detoxom, keďže ma operovali o deň neskôr, ako bolo naplánované. Bola to celkom zábava. V deň "d" si po mňa prišiel sanitár, ktorý na prvý pohľad patril celou svojou bytosťou na oddelenie "g". Ťažký flirtér, šak teda povedzme si na rovinu, bola som fakt kočka, bez makeup-u, v bielych sťahovacích pančuškách..., no neviem kto by odolal.. Išli sme teda samozrejme tým najmenším výťahom, a ja som sa snažila, ako typický sídliskový typ, kukať na čísla, výťahové dvere..., len nie milému pánovi sanitárovi do očí. Úspešne sme zastali pred dverami operačky, a tam nám oznámili, že "pardón", že ma budú operovať trochu neskôr. Tak ma môj nový kamoš, veľmi ochotne odviedol naspäť na oddelenie "g", a všetci sme sa zasmiali, že jaká krátka operácia, a že jaká som super, že už aj sama chodím... Tak som prečítala ďalších 56strán z Dominika Dána, a vtedy mi prišiel pán doktor oznámiť, že mu je to veľmi ľúto, ale operovať ma budú až zajtra. Na mojom detoxe to však nič nemenilo a tak som o piatej dostala krupicovú kašu, ktorá mi po celom dni zabetónovala aj čo nemusela. Na druhý deň všetko išlo jak po masle. Histológia na operačke bola negatívna, tak som sa snažila po prebratí čo najviac usmievať. Musím povedať, že mi na Antolskej chutila káva z automatu, sucháre na tretí deň nejedenia, dobre sa tam čítal Dominik Dán a stretla som tam veľa zaujímavých ľudí. Boli tam aj smutné veci, o ktorých sa veľa nehovorí, ktorým nerozumiem, aj napriek tomu, že sme v pokrokovej dobe... Asi sa nikdy nestotožním s potratmi, ktoré súvisia s postihnutím dieťaťa, neodsudzujem nikoho, len tomu nerozumiem, a príde mi to veľmi kruté. Na druhej strane som ešte vďačnejšia za svoje tri zdravé deti, za to, že som nemusela nikdy rozmýšľať, nad podobnými ťažkými vecami. Pevne verím, že všetci, čo sme spolu strávili týždeň na Antolskej budeme čoskoro "fit", ok na tele aj na duši. tak pekný deň!!!!!!!

No comments: