Sunday, December 11, 2011

Všade tam, kde nám je dobre


Som človek, ktorý si obľúbi miesta, mestá, krajiny a ešte čojaviemčo..., vďaka ľuďom, ktorých tam stretnem.
A tak sa stáva, že miesta, ktoré mi predtým neboli ani trochu sympatické, a obchádzala som ich širokým oblúkom, zrazu nadobudnú úplne iný rozmer.

Som vlastne šťastný človek, že sa v mojom živote objavujú ľudia, ktorí vytvárajú to, prečo sa mám chuť vrátiť späť, pokecať, zasmiať sa a hlavne si rozumieť.
Keďže sa chystáme stavať dom, a tento proces už trvá nejaký čas, a trvať ešte nejaký ten pátek aj bude, často sa obzerám po domoch.

Dnes som rozmýšľala nad tým, že pri ľuďoch, ktorí niečo v mojom živote znamenajú, si nevšímam aký majú dom, byt, auto. Je mi to jedno. Sú to ľudia, bez ktorých by bol život dosť šedý.

Úplne stačí ich "náhodou" stretnúť a moje kútiky sa nedajú dokopy ešte poriadne dlho. Som vážne vďačná, že vás mám. Nebudem tu menovať, ako na rozdávaní Oskarov, ale určite viete, koho myslím. Teším sa, keď niekoho z vás stretnem!!!!!

No comments: