Saturday, January 12, 2013

box zdarma, pre matky

takže takto: zobudila som sa ráno, ako po boxe. Herpes cez polovicu úst, oči som nevidela, lebo Mia mala v noci pocit, že nie je noc a tak.. Potom, čo som sa snažila otvoriť ústa a nerozprávať jak teletubies, to sú tí šiškovia, čo sú akože bábätká..., sa začali sypať požiadavky aktívne naladených mojich krásnych dvoch mladších detí. A deň sa začal.. a tak som si veľmi potichu hovorila, a občas aj veľmi nahlas, že matky, by mali mať vstup do ringu zdarma. Len tak si pobúchať, povedať čo a ako a potom dať sprchu a make-up a wake up, a s úsmevom si ísť ďalej. Keďže neboxujem, ale možno začnem, som deň riešila ako sa dalo - krikom, občas som hodila lego neurčitým smerom, občas som sa aj snažila byť milá a chápajúca matka, ale zopár rán do mechu by určite malo na mňa(aspoň dnes), lepší efekt. práve je doboxované, ticho, ani pes neštekne...ani sused nespieva karaoke-až mi je ľúúúúto..sedím tu s Peťom, pijem biele, chladené, na môj herpes, úplný ideál. Teším sa na zajtra, možno herpes klesne.., deti tiež a aj keby nie, vždy je tu možnosť "b", tá ringová,mechová. tak teda zatiaľ.

No comments: