Monday, May 9, 2011

new byvanie - dočasné..

tak sme úspešne v dúbravke. sťahovanie bolo z môjho vzdialeného pohľadu celkom zaujímavé. ja som sa ho "žiaľ" nemohla zúčastniť, lebo som sa zatiaľ zabávala s mojimi 3 deťmi. ale už sme tu, a normálne sa nám tu už aj zapáčieva...to je taký vymyslený výraz, ktorý sa sem úplne dobre hodí.

Oskar mal trochu problém s tým, že veď my tu nikoho nepoznáme, a ževraj sa preto bude hanbiť, keď stretneme niekoho vo výťahu..Oskar, ten sa podľa mňa ani nevie hanbiť.
Čo je fakt iné, je vzdialenosť od Dúbravky, do Petržalky. A keďže máme školu aj škôlku v petržke, je to ako cestovateľský krúžok. Táto zábafffka ma, teda celkom určite donúti, urobiť si konečne vodičák. Vodičák, pre niekoho samozrejmosť, no pre mňa mega stres a straaaaaaaaaaaach.

Takže, prvý deň za nami, Saratov, pred nami, a uvidíme, ako tento náš príbeh bude pokračovať ďalej. Peťo ide zajtra do Holandska, takže, električka to istí..

No comments: