Monday, May 2, 2011

sťahovanie národov

tak je to oficiálne. opúšťam petržalku. veľa ľudí, má na petržalku svoj názor, ale pre mňa je petržalka moje detstvo, moje šibnuté roky, moji kamoši a ľudia, ktorí k nej patria. tu sú niektorí z nich: ujo zmrzlinár, teta čo predáva na trhu a oskar ju každé ráno zdraví, samoška - naše potraviny, kde oskar rád nakupuje, lesík, ktorý milujem, krásne ihrisko s loďou a veľa iných vecí. Nevadí, hovorím si, veď sa dúfam, blížia lepšie časy, ale bude mi to tu chýbať. Zatiaľ sa presídlime do Dúbravky, ktorú absolutne nepoznám, a zatiaľ ma nejako neoslovila..no šak sa dúfam oslovíme. Tí, čo si čítate môj blog, prosím myslite na nás, lebo budeme určite aspoň pol roka bývať v dvojizbovom byte. Bude to zaujímavé, ale pevne verím, že nás má Šéf pod kontrolou. tak teda this is my news

No comments: